sobota, 13 lutego 2016


Oto czym pielęgnuję włosy po ich wyschnięciu . Każda z nas na pewno zamartwia się o swoje włosy. Są na to sposoby. Niedawno moje włosy były strasznie suche choć używałam odżywek, ale to pomogło tylko na chwile. W końcu się wkurzyłam i wybrałam się na małe zakupy. te rzeczy używam już od paru miesięcy, dziś dopiero zakupiłam Argan Oil. Wszystko wam opiszę poniżej, co one zawierają i jak ja je używam. Bo każdy na pewno ich inaczej używa/stosuje, podam wam również ich skład.  No to zaczynamy

1. Arganowy olejek

Jest to wygładzający olejek do włosów suchych i zniszczonych. Idealnie wykańcza każdą fryzurę. Już przy 3 w moim przypadku użyciu włosy stają się jedwabiście gładkie. Wygładza on suche końcówki. włosy stają się odżywione oraz pełne blasku.
Psiknij najlepiej jeden raz olejek na ręce, wcieraj go tak jak krem , następnie nanieś go na końce oraz czubek głowy, następnie odczekuję 10 minut i rozczesuje włosy.

2. Radical

Jest to preparat do włosów zniszczonych i wypadających, zawiera on drobne składniki aktywne- naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitaminę B5, wyciąg z zielonej herbaty, oraz Inulina z cykorii. Doskonale wzmacnia regeneruje nasze włosy przywraca również ich gęstość i blask. Po jakimś czasie używania mgiełki Radical nasze włosy staną się grubsze i mocniejsze.
Spryskaj mgiełką włosy najlepiej w odległości 20 cm po czym pozostaw je na 2-3 min i je przeczesz najlepiej grzebieniem. Po 2 dniach zobaczysz ich efekt

3. Argan oil


Jest to odżywka dwufazowa z olejkiem arganowym. Odżywka ta jest do włosów suchych i zniszczonych. Ma ładny zapach już po pierwszym użyciu widać efekty, włosy po niej stają się mocniejsze i gładkie .
Za nim rozpylisz odżywkę wstrząśnij ją i spsikaj z odległości jak wcześniej napisałam 20 cm, pozostaw je na 10 minut do wchłonięcia odżywki, po upływie tych 10 min rozczesz włosy.

4. Tangle Teezer


Dobra szczotka do rozczesywania kręconych oraz falowanych włosów. Mało wyrywa włosy, Najlepsza do rozczesywania również suchych włosów. Można ja wszędzie ze sobą nosić i przy potrzebie uczesania niszczonej fryzury np. przez wiatr. Polecam kupno tej tangle teezera dostać ją można w rossmanie bądź w innych sklepach można ją również zamówić przez internet .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz